Monday, July 20, 2009

Bungkus Rasaku 'tuk Kedamaiannya

Duhhh... tak bosannya 'ku dengar lagu ini..
senandungmu Vina Panduwinata.."Aku Makin Cinta"
Ada apa dengan Aku ?
Apakah senandungmu itu mewakili rasaku kini ?

"sekian lama bersama
diantara banyak peristiwa
sering ku tak mengerti perasaanku padamu
mungkinkah ini tandanya cinta
ataukah perasaanku saja"


Bukankah ini buntu ?
Bukankah itu hanya pungguk rindukan bulan lagi?
Bukankah itu yang ada hanya air mata lagi ?
Allah Maha Pendengar...
'tak kah Kau dengar...suara hati-ku
I dont gonna back there again...

Jangan beri aku jarak dengannya..
Jangan beri aku rasa kehilangan...
Bungkuslah rasaku ini...
untuk kedamaiannya..
supaya disana tak merasakannya..
Agar aku tetap bersamanya...
seperti ini ...
sampai akhirku.


/lym 19/07/2009

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.